Кошик
94 відгуків
+380 (68) 907-61-90
0 (800) 30-18-80
+380 (67) 720-07-88
Сантехточка
Кошик

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова ПоштаДоставка здійснюється у вказане при оформленні замовлення відділення компанії "Нова Пошта". Вартість доставки розраховується згідно з тарифами кур'єрської служби та оплачується покупцем. Відправка протягом 1-3 днів.
  • Доставка кур'єромКур'єрську доставку здійснює "Нова Пошта". Вартість кур'єрської доставки розраховується за тарифами компанії.
  • СамовивізСамовивіз із точки видачі Товар можна отримати в нашій точці видачі за адресою: Україна, м. Дніпро, Ярмарковий узвіз, 17 Для вашої зручності: • безкоштовна доставка в магазин; • зручний час отримання; • професійна консультація та обслуговування; • оплата товару за місцем отримання.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Готівкою
  • Оплата за реквізитамиПодчасова Л. В. 4441-1111-5466-8010
  • ПісляплатаПри отриманні товару післяплатою покупець, крім вартості товару, оплачує 2% відсотка від суми замовлення, 20 грн. за післяплату, а також вартість доставки. Залежно від домовленості між продавцем і покупцем, відправником і одержувачем витрати можуть бути розподілені між ними. Цей спосіб оплати передбачає передоплату за доставку у дві сторони, як страховку того, що замовник не передумає прийти за товаром.

Гарантія:

Гарантійні зобов'язання

Термін гарантійного обслуговування кожного товару вказано в експлуатаційних документах. Підтвердженням гарантійних зобов'язань слугує гарантійний талон виробника, або гарантійний талон інтернет-магазину. Перш ніж почати використовувати товар, рекомендуємо вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами та керівництвом з експлуатації.

Перевірка комплектності та відсутності дефектів у виробі здійснюється під час передачі товару покупцеві.

Гарантійний ремонт здійснюється представниками виробника або сервісними центрами за наявності правильно заповненого гарантійного талона і документа, що підтверджує оплату товару. У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Щоб уникнути можливих непорозумінь, необхідно зберігати протягом усього гарантійного строку рахунок-фактуру та гарантійний талон, що додаються до товару в момент його купівлі.

Гарантійний строк на товар обчислюється з дня продажу.

Претензії споживачів, передбачені законодавством про захист прав споживачів, можуть бути подані протягом гарантійного строку за умови, що недоліки товару не виникли внаслідок порушення покупцем правил експлуатації, транспортування, зберігання, дій третьої сторони, а також впливу стихійних явищ.

Якщо товар не працює, або працює неправильно, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Гарантія не поширюється на вироби з пошкодженнями, які виникли:

- Унаслідок значних порушень технічних вимог, обумовлених в інструкції з експлуатації (у тому числі внаслідок пошкодження серійного номера на товарі)
- Якщо ремонт виробу був здійснений особою, не уповноваженою виробником або магазином;
- Внаслідок неправильного підключення, а також нестабільності електромережі, які перевищують встановлені українським стандартом норми;
- Через значний негативний вплив навколишнього середовища (природних явищ).

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner